Известие

Collapse
No announcement yet.

въпрос а светлините

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • въпрос а светлините

    Здравейте колеги.
    Вчера през нощта тръгнах на път и всичко със светлините беше наред. На зазоряване друснах в една дупка фаровете премигнаха и на левия фар ми изгоря крушката за късите. През деня е смених проверих фаровете и си тръгнах обратно (и двата светеха). Като се стъмни паля фаровете и изгоря крушката на десния фар. Въпроса ми е имате ли идея дали от друсането нещо е станало? Фаровете на едно захранване ли са или по отделно? Крушките бяха Осрам. Първата като изгоря я смених със Филипс защото такава имах. Не вярвам че като са различни фирми да е проблем ама знае ли човек.
    Та въпроса ми е имате ли идея защо така ми горят или просто има е дошло
    Алфа 166 JTD 136к.с + чип

  • #2
    Предполагам,че е съвпадение защото на мен също ми изгоряха крушките на фаровете в порядъка на 24 часа първо едната а след това другата.Съветвам те да купиш за другия фар същата крушка.
    5 Ланчии зад гърба си!
    И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

    Comment


    • #3
      И на мен за една седмица двете крушки.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #4
        Най-вероятно е съвпадение, но не е излишно да премериш напрежението на клемите на акумулатора, когато двигателят работи (1500 - 2000 об./мин.).


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Моите бяха точно на края на ресурса си
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Най-вероятно е съвпадение, но не е излишно да премериш напрежението на клемите на акумулатора, когато двигателят работи (1500 - 2000 об./мин.).
            Какво трябва да е напрежението? Иначе крушките ги смених и двете преди няма и година. Егаси и ментетата. Сума пари а не могат да изкарат и по година
            Алфа 166 JTD 136к.с + чип

            Comment


            • #7
              13,5 - 14,7V


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Утре ще проверя и ще пиша. Онзи ден го мерих акумулатора при изгасена кола и показваше 12,5
                Алфа 166 JTD 136к.с + чип

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ihalachev Покажи съобщение
                  Утре ще проверя и ще пиша. Онзи ден го мерих акумулатора при изгасена кола и показваше 12,5
                  Премери при 2000 оборота без включени консуматори и после с включени консуматори (фарове, вентилатор, нагреватели..........)


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Найтбрейкър ли бяха?
                    Те по принцип имат кратък живот.
                    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                    Lancia Kappa JTD '98 -

                    Comment


                    • #11
                      напрежението трабва да бъде 13,8-14,2 волта
                      5 Ланчии зад гърба си!
                      И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Pepko-Bepko Покажи съобщение
                        напрежението трабва да бъде 13,8-14,2 волта
                        14,7 e пределно допустимото за оловния акумулатор.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                          Найтбрейкър ли бяха?
                          Те по принцип имат кратък живот.
                          човек пиши на български

                          ---------- Post added at 23:46 ---------- Previous post was at 23:45 ----------

                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          14,7 e пределно допустимото за оловния акумулатор.
                          аз пиша за нормалното!!!
                          5 Ланчии зад гърба си!
                          И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                          Comment


                          • #14
                            Ми баш де. Найтбрейкър - Osram Nightbreaker. Човека каза, че били Осрам крушките, питам какъв модел. От туй по-български, здраве. Ако кара постоянно с фарове, обикновено не издържат година.
                            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                            Lancia Kappa JTD '98 -

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                              Ми баш де. Найтбрейкър - Osram Nightbreaker. Човека каза, че били Осрам крушките, питам какъв модел. От туй по-български, здраве. Ако кара постоянно с фарове, обикновено не издържат година.
                              Не знам дали са Nightbreaker щото хвърлих кутията. Иначе карам на фарове само през задължителния период. Това ми се случи на границата с Турция. Митничара като ми проверяваше багажника ръчка при акумулатора и ми беше извадил клеймата на минуса. Може тогава нещо да е станало фал. Сега ми предлагат някакви крушки на Вюрт. Някой слагал ли е такива
                              Алфа 166 JTD 136к.с + чип

                              Comment

                              Working...
                              X